miercuri, 20 august 2008

"La multi ani!" MIE...


Nu primesc daruri niciodata doar obiecte simbolice

La multi ani si-un cactus ce înfloreste o data la sapte ani

M-ai adus pe lume acum o suta de vieti
De ziua numelui am prins radacini în parcul din fata garii

Asteptând sa treaca trenul care aduce sperantele ambalate în ani.

Sa cumpar una pentru tata pentru mama pentru tine, copilul meu nenascut

De-as putea sa ma misc sa nu simti când ma clatina privirea peste vagoane
Am obosit sa stii.

Sunt prinsa în sol de secole un ierbar prafuit acum fara valoare.

Te miri ca nu am vârsta suficienta sa te ocrotesc cum as dori

Sa-ti spun cât îmi esti de drag ar fi o risipa de vremuri

Ti-as spune însa o poveste despre cum sunt oamenii batrâni

Nostalgici cu aplecare spre tulpina

Ai întelege tu de ce pamântul este un cer mai mare?

Niciun comentariu: