luni, 11 februarie 2008

Ingropaciune

azi am realizat ca sunt un nimic.

ma sufocau hainele si fumul de tigara intr-un bar jegos cu fetze desprinse parca din tablourile lui Goya.

nu eram in stare sa ma ridic si sa ies pe usa fara sa inventez vreo scuza stupida, fara ascunzisuri dupa deget, pur si simplu, sa le spun franc ce am de spus.

sunt un om de nimic pentru ca am totul si mi se pare ca nu am nimic.

imi curg ochii,defapt..nu-mi curg, incerc eu sa bravez si sa nu spun ca plang.

rimelul mi-a ajuns pana la barbie unde cele doua lacrimi acum negre de la dermatograf fard si rimel s-au impletit si stau sa imi curga pe bluza.

te-am vazut pe tine azi, scarba ce esti.stateai calm ca de obicei, cu vesnicul tau deliciu langa tine: femeile. ma priveai ca pe o tarfa careia abia asteptai sa ii dai bluza jos si sa i-o tragi pana te saturi de mine si iti gasesti un alt obiect.

e aproape 9 seara si eu ascult melodii sinistre cu gandul la tine.te priveghez acum.aud cum groparii gandurilor mele iti sapa groapa.tzarana aia jegoasa si uda te reprezinta mult..am un ciot de lumanare gasita intr-un colt de camara, am aprins-o special ptr tine.ce mai faci?te zbati in mine ca un vierme in pamant, ma faci sa rad, o sa mor de ras, imi disloc maxilarul de la rasul asta isteric.nu vezi k te strivesc?stai linistit in cosciug, simte mirosul de brad ce-ti aduce aminte de Craciunurile petrecute in familie si mie de nimic, asculta sunetul cuielor batute in sicriu, aminteste-ti de primul cui batut la tine in casa ptr a-ti atarna icoana pe care ai primit-o mita, macar de-ar fi fost aurita.gata.au terminat de sapat groapa.am primit un mesaj pe tel.vezi, nici macar 30 de centi nu ai meritat , un minut de discutie la telefon.ti-am gasit si pret.7centi.:))si ciotul de lumanare s-a terminat pentru tine.

Niciun comentariu: