sâmbătă, 2 februarie 2008

Muntele ...meu

Iubitul meu,ti-am cumparat un munte...
desprins din vai antice de visare,
cu radacin-adanc sapata-n mare..
.paduri, izvoare si o punte...
nici Dumnezeu nu stie de cati ani..
.Un munte-asa puternic, nici nu stii
cu stanci adanci si ape reci,
O viat-acolo sa-ti petreci,
De ai putea a ma iubi.
Gravata-n el stau eu, copil batran.
Privesc cu ochii-nlacrimati la tine,
Izvoare curg sub cetine de brad
Si ganduri negre de sub piscurile fruntii-mi cad
De ce nu-ti oglindesti tu chipu-n mine?
e iarn-acum si lupii urla crunt,
parc-am albit si nu mai am suflare
si viscolul e aprig si ma doare...
ce m-as intoarce in pamant!
Si vanatori de fel de fel de oameni,de animale, nici nu stiu...
Se tot perinda prin al meu pustiu
Nu inteleg de ce toti oamenii vor munti.
Ma lupt cu ei si vreau sa ma-nteleaga,
Dar lacrimi nu-mi mai curg, au inghetat,
E ger acum...tu ai plecat.
Privirea ta n-o voi gasi-o iara,
Desi am dat pe acest munte-un chilipir,
Si chiar de-ti pasa prea putin,
E fascinant, al meu nadir...
N-asteapt-acum decat sa moara.
"Iubitul meu, ti-am cumparat un munte,
sa faci cu el ce-oi sti si ce vei vrea,E
u ma retrag in pesteri muribunde,
Si totusi vreau sa iti mai spun ceva:
Am dat pe acest munte viata mea."

Un comentariu:

Ronin Man spunea...

Trist, mult prea trist! Se spune ca niciun barbat nu merita lacrimile unei femei! O sa treaca!