vineri, 1 februarie 2008

Prozaic

Prozaic ai cunoscut`o pe ea...prozaic m-ai cunoscut pe mine...prozaic le vei cunoaste pe urmatoarele si totusi eu am fost diferita, si fata de ea, si fata de celelalte, si fata de urmatoarele...Te regasesc in tot si in toti, franturi din tine colinda lumea asta in lung si-n lat, si ochii tai, ochii tai stau atintiti asupra mea in fiece clipa, urmarindu-ma, ocrotindu-ma...da...da...tu, eu, eu , tu...juraminte,promisiuni."Iti promit!", "Iti jur!", "Da, jur!" si totusi te-am mintit.Nu pot sa te alung din mine deoarece e k si cum as ucide unicul si ultimul lucru deosebit dinlauntrul meu.Moartea e o boala.Nu imi cere sa ma imbolnavesc si sa te uit.Moartea e o boala ca oricare alta.Are un inceput si are un sfarsit.Cum pot sa iti jur ca ma voi imbolnavi de uitarea ta?NICIODATA.niciodata cu sufletul...cativa centimetri ne despart ... cateva respiratii, cateva cuvinte,cateva imbratisari,cateva oglindiri...Noi...impreuna vom trai pana la sfarsitul Timpului.Numai IMPREUNA.

Niciun comentariu: