joi, 22 mai 2008

Am ...

Am invatat ca atunci cand vorbesti uneori vorbele o iau inaintea gandurilor.Am invatat ca poti trai prin cineva, dar nu neaparat sa o faci fiind cu acel cineva.Am invatat ca exista suficiente de ce-uri dar prea putine raspunsuri.Am invatat ca destinului ii sunt suverane amanuntele.Am invatat ca teama de singuratate poate naste demoni.Am invatat ca a fi curajos nu inseamna a lupta, ci a sti sa pierzi.Am invatat ca luminile pot strabate intunericul pana in profunzimiAm invatat ca exista doua fiinte in noi: timpul si noi.Am invatat ca in viata exista inevitabila lege a compensatiei, prelungita pana dupa moarte.Am invatat ca dintr-o linie si un punct la final nu ramane decat linia.Am invatat ca frica este cel mai puternic sentiment uman.Am invatat ca prea multa dragoste inseamna nebunie. Am invatat ca rasaritului ii urmeaza apusul.Am invatat ca literele negre impreuna cu randurile nu ar putea exista fara spatiul gol dintre ele.Am invatat ca pe lume sunt doua taine: impartasania si viata.Am invatat ca dreptatea doarme iepureste.Am invatat ca simpatiile, ca si antipatiile, nu sunt conditionate.Am invatat ca o plaja poate fi, in acelasi timp, si vesela, si trista.Am invatat ca poti sa plangi o lacrima in care sa innozi oceane de lacrimi.Am invatat ca a privi spre moarte nu inseamna decat a te intoarce cu spatele la viata.Am invatat, tot aici., ca sunt doua lucruri grele in viata: echilibrul si nebunia.Am invatat ca apusului ii urmeaza rasaritul.Si dupa cat am obosit sa invat, am invatat definitia dragostei: "vino, ca sa ma pot regasi pe mine!"

Niciun comentariu: