sâmbătă, 12 aprilie 2008

Am impuscat

as putea scrie viitorul in pielea cazuta a obrajilor tai.
as putea impusca generatii de ingeri goi si nestiutori numai pentru o zi....
o intreaga zi cu mine si cu tine
de dimineata pana seara si de seara pana dimineata
mi-ar fi de-ajuns decenii-ntregi si-apoi
s-ar termina
si-as vrea sa-mpusc iar ingeri goi
dar nu mai sunt,
i-am impuscat pe toti.
e moarta dimineata.plang florile cu lacrimi de-abanos
sughitand durerea ofilirii.
plang copacii cu frunze-mbatranite pe drumuri pustiite
plange cerul cu oceanele lui inecand tarana.plang toate culorile
ca se topesc in seninul curcubeului.
plang visele ce nu au gustat adevarul.
plang zambetele de cretade pe mastile din jur...
ca-s sufocate de adevaratul chip.
plang nerostitele cuvinte.ca au lasat nescrise-ntregi romane.
plang iubirile neimpartasite ca doar au fost.
plange trecutul.
ca s-a impietrit in timp.
plang amintirile.ca sunt captive in uitare.
plang ochii mei.ca mi-ai decojit sufletul de aripi.
plangi tu.
ca te-am lasat sa te usuci, sa mori a doua oara.

Niciun comentariu: