vineri, 11 aprilie 2008

Vand existenta

vand existenta.
imi vand existenta telurica
.e poleita in iluzii.si are si-amintirea de-a trai absent.
si amintirea de-a iubi sublimsi amintirea de-a fi iubit pe jumatate.
si broderii de lacrimi aruncate peste zambete .
vand existenta.pe un buchet de stele nenascute.
imi caut un cumparator astral
la un targ de pe-o galaxie indepartata
unde mercenarii jongleaza cu suflete macinate de viata
imi vand existenta telurica
crucificata peste lacrimi aruncate peste zambete si peste iubire si peste jumatate din iubire
amintirea de a cauta printre ruinele din mine
imi vand existenta telurica poleita-n iluzii pe cateva monede de lumina
cu care sa-mi cumpar un loc
in cimitirul sufletelor.

Un comentariu:

Ronin Man spunea...

o sa treaca, ai sa vezi! peste un timp ai sa te miri si tu de ce nu mai suferi... trebuie sa vina clicul!