sâmbătă, 19 aprilie 2008

Ce-ai spune daca

ce-ai spune daca ar trece sase ani
si ne-am intersecta pe o trecere de pietoni?
si ne-am privi in ochi?
ce-ai spune daca mi-ar curge o lacrima din ochiul stang
si tie una din ochiul drept?
ti-ai aminti de mine?
ai sti cine sunt?
as tine un copil de mana
n-as purta verigheta
as parea fericita
si poate nu as fi.
ce-ai spune daca m-as opri in mijlocul trecerii de pietoni
ca sa te privesc mai bine?
ca sa-mi amintesc de noi,
de un sarut perfect,
de o noapte sublima,
de cuvintele tale,
de soaptele mele?
ce-ai spune daca ti-as spune ca te iubesc?
m-ai iubi si tu?
ai fi indiferent?
ti-ai aminti?
m-ai ignora?
m-ai uita?
nu.
doar ai tacea.si mi-ai spune totul.
pentru ca te-ai uita in ochii mei
si te-ai vedea pe tine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce-ai spune daca n-ar trece sase ani
si nu ne-am intersecta pe o trecere de pietoni?
si ne-am fi privit in ochi?
ce-ai spune daca mi-ar curge o lacrima din ochiul drept
si tie una din ochiul stang?
nu ti-ai aminti de mine?
n-ai sti cine sunt?
n-ai tine un copil de mana
n-ai purta verigheta
n-ai parea fericita
si poate ai fi.
ce-ai spune daca nu m-as opri in mijlocul trecerii de pietoni
ca sa te privesc mai bine?
ca sa-mi amintesc de noi,
nu de un sarut perfect,
nu de o noapte sublima,
nu de cuvintele tale,
nu de soaptele mele?
ce-ai spune daca ti-as spune ca te iubesc?
m-ai iubi si tu?
n-ai fi indiferenta?
ti-ai aminti?
m-ai ignora?
m-ai uita?
nu.
doar ai vorbi.si nu mi-ai spune totul.
pentru ca nu te-ai uita in ochii mei
si te-ai vedea pe tine.