duminică, 13 aprilie 2008

N-am scris nicio poezie pentru tine

Iar singura ma simt in lumea largaS
i putreda de orice sentiment.
Intreaga mea istorie esti tu
Inainte de tot, esti tu.
n-am scris niciodata pentru tine.
n-am scris niciodata...o poezie pentru tine.
dar daca as scriear muri toate poeziile din lume.
cand mi-ar citi poezia ce te canta cum esti tu.
n-am scris niciodata o poezie pentru tine
pentru ca nu vreau sa mi te fure...metafora vietii mele
in valtoarea ei de versuri.
sa te inghita si sa ma lase..
.singura in fata cuvintelor mele surde.
n-am scris niciodata pentru tine...pentru ca
in fiecare zi iti scriu cu sufletul...in atingeri secrete
nopti fierbinti si dezmierdari in zori de zi.
n-am scris pentru ca...nu stiu sa scriu pentru tine.
cere-mi sa scriu pentru oricine altcineva...dar nu pentru tine.
cum pot sa scriu pentru tine
cand eu sunt semnul de intrebare ce te incolaceste zilele noptile
si se ineaca tot mai mult in misterul tau...?
Nu pot si nu stiu sa scriu....pentru ca nu s-au inventat inca acele cuvinte pe care numai noi doi sa le stim.si cu care sa inventam o limba doar a noastra.N-am scris niciodata o poezie pentru tine...dar daca as scrie...ar muri toate poeziile din lume cand mi-ar citi poezia ce te canta asa cum esti tu.

Niciun comentariu: