duminică, 13 aprilie 2008

Cand ma spanzuri de ceata

cand ma spanzuri de ceata
norii imi imbratiseaza caderea
un ciot de curcubeu mi-a imbracat ranile sangerande
din pieptul noptii mi-am crucificat sufletu.
lcand mi-ai strigat numele ....
a fost mai mult decat o furtuna
ecoul vocii tale
m-a torturat mereu...
ca un vulcan ce mi-a tot ars timpanul
cu lava lui...
am fost a tuturor si-a nimanui.
mi-e-atat de dor de tine azi,
si ieri mi-a fost
si maine iar.
o poza doar cu tine pe pereti.
sa o lipesc am vrut si-n calendar.
imi amintesc de tine azi.
si ieri mi-am amintit
si maine iar.
sa vad doar clipele frumoase
am vrut.dar este in zadar
de ceilalti nu-mi mai pasa azi.i
eri mi-a pasat,
nu stiu de maine..
si ce va fi doar tu sa-mi zici
rostind cuvantul apasat.
Mi-e dor de tine...Stiu doar ca astazi te iubesc.
Ieri mi-ai placut, dar maine te ador.
Azi plec.
Ieri doar am stat
Si maine voi fi doar un gand
In calea unui om ca tine.

Niciun comentariu: